3 september 2009 - 90 days to go..

Ele está voltando em noventa dias! 


    Idag har vi gjort precis detsamma som igår, förutom göra pizza (vi köpte istället färdig) och gå på promenad (spöregnet att skylla). Så vi är rätt slöa. Imorgon bär det av till den stora staden Göteborg igen. Jag ska ut och äta med pappa, Andreas och eventuellt Tessie. Ska bli trevligt. Troligen kommer det även bestämmas att pappa och Andreas hjälper mig med att fixa en dator, vilket jag faktiskt behöver och inte har ett dugg råd med själv. Ska även försöka hinna ringa mina kära vänner på socialkontoret och stressa dem lite. Ska försöka få ett tidigare möte. Två veckor kanske inte låter så mycket, men vet man inte vart man ska bo så är det en evighet!

    Nästa Torsdag ska jag till barnmorskan igen. Kommer nog ha med mig Sara då, vill inte gå själv. Vet inte vad jag ska göra eller så. Är väl en vanlig rutinundersökning, och de kommer troligen sticka mig igen för att kolla mitt järnvärde. Har ju slutat ta järntabletterna jag fick eftersom jag fick så satans ont i magen av dem. Förhoppningsvis har det inte sjönkt ytterligare. Då måste jag väl börja ta dem igen. Måste be min barnmorska om ett intyg också, så jag kan lämna in det på bostadsförmedlingen.

    Såg en oerhört skum film idag, "Funny Games". Den var bra, men fruktansvärt obehaglig. En sån där riktigt mental film som stressar upp en till max utan att något egentligen händer. Okej, det hände ju en del, men man försökte liksom sätta kroppen i beredskap under hela filmen. Sådär så man sitter på nålar och håller för öronen och halft för ögonen för man är så säker på att något läskigt ska hända. 
Otäckt...

Ajöss så länge  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0