29 september 2009 - Vad flyger fåglarna runt för ?

    Sitter här i lugnan ro och läser lite bloggar (på min förövrig, otroligt långsamma dator), och helt plötsligt flyger familjen Anka (haha) in i mitt fönster...

   ...nej nu ljög jag igen, de flög bara förbi. Eller ja, de flög till och med ovanför hustaket, men det är oväsentligt, poängen med det hela är; Vad gör dem överhuvudtaget ute och flyger vid den här tiden? Insåg de nu, sådär plötsligt, att det börjar bli kallt här och var tvungen att ta en snabbflytt till andra sidan jorden? Eller så blev de vräkta :p I vilket fall som helst tyckte jag det var märkligt. Ingenting jag brukar höra på nätterna.


    Har ju suttit och tittat en del på Sjukhuset på webTv och efter att ha sett så mycket olika förlossningar så börjar jag nästan bli nyfiken på hur min kommer bli. Blir inte alls nervös av att titta på det, ser bara fram emot det. Det är ju mer obehagligt när de ska in och rota i hjärnan på folk. Då spolar jag gärna förbi. <-haha...gärna=hjärna!    
    Tog i alla fall upp det med Johnny att jag tänker mycket på den dagen, och han medgav att även hans tankar har gått till den stunden. Jag frågade honom om han var nervös och rädd inför det, och det var han. Han ville inte, under några omständigheter titta på...ja, "händelsen". Han skulle ju självklart vara med i rummet, men hålla sig och sin blick ovanför min midja. Skönt för mig, vill ha så få personer som möjligt synandes mina personliga kroppsdelar, speciellt under dessa omständigheter. Jag menar, seriöst, hur vackert kan det vara?



    Har inte fått sett på Idol än, eftersom min dator har slöat till sig ordentligt nu framåt kvällen. Kanske jag gör ett nytt försök. Fast å andra sidan, jag var ju faktiskt redo att sova för två timmarsen. Kanske skulle göra slag i saken och sova då. Verkar ju ganska vettigt.

Jag är så sugen på Acai!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0