29 september 2009 - Morning has broken

- Nåt lurt det här med Eva, Jossan! 


    Nu har jag vaknat! Eller ja, inte precis nu, har ju varit vaken ett tag faktiskt. Bebisen tryckte så mycket mot blåsan i morse att jag fick gå dubbelvikt till toaletten för att inte "wet my pants" så att säga. Tur att det inte är så långt från sängen till badrummet!

    Idag har jag ingenting alls på agendan. Känns inte alls bra! Nu har jag hållit mig själv sysselsatt nästan hela förra vecka, så nu är jag van vid att ha något att göra. Tänkte tvätta mina kläder och fixa lite med papprerna som Johnny ska ha, men det är ju inte direkt stimulerande saker. Ingenting man tröttar ur sig på att göra direkt! Mat har jag ju hemma, så jag behöver inte ens ta mig ner till centrum. Kanske tar en promenad sedan. Fast det är ju så tråkigt. Mickan kanske har lust att ses. Vi får se, vi får se...




    Det satt en brud på bussen hem igår, med jätteblont hår. Hon satt hela vägen från Kungsbacka till Åsa och speglade sig själv i rutan - på andra sidan! Kollade alltså förbi alla och slängde med håret och plutade med läpparna. Det såg ut som om hon var påväg att förföra sig själv eller bjuda ut sig till oss andra på bussen. Jag tror helt ärligt att hon tycker hon är den snyggaste som någonsin satt sin fot på jorden. Jag kunde inte hjälpa att bara sitta och glo på henne, inte för att jag tycker hennes yttre var något speciellt - visst, hon var söt, men jag har sett sötare - utan för sättet hon betedde sig på.
    Jag tycker självklart att man ska vara nöjd med sig själv - "What mama and papa gave us"- men när man håller på så där känns det bara fånigt och nästan lite falskt.

Nog med skitsnack.

Nu måste vi visst äta, jag och Tjockisen. Ska ringa och väcka pappan om en halv timme också =)


Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0