29 september 2009 - Ännu mer paket!

    Känns som om jag har fyllt år en dag i veckan den senaste tiden. Först fick jag en bok, sen en Bola och idag har jag fått ett tjockt paket med massa i. Allt från samma avsändare dessutom. Undrar om Kajsa är rädd att missa min födelsedag ;)

    Idag kom en skjortklänning, och ett linne som jag kan ha under. Dessutom var det armband, en bok och två ljudböcker. =) Massa spännande roliga saker.
    Skjortklänningen var lite stor, men det är bara bra. Lär ju växa i omkrets lite till :s Linnet är perfekt! Hade två innan, ett vitt och ett rosa. Skitbra linnen :D

Så tack Kajsa. Ännu en gång gjorde du en tråkig dag rolig :D Bilder kommer senare.

    Har bestämt mig för att cykla ner till affären i alla fall. Behöver röra på mig nånting, och desssutom är jag väldigt sugen på coca-cola :p Ska bara försöka få i mig lite mat först. Jag äter så väldigt dåligt när jag är ensam har jag märkt. Jag kan ju aldrig laga mat jag känner för utan får ta det som finns. Dessutom känns det så äckligt att ha det i den gamla kylboxen som typ läcker vatten. Får ingen direkt matlust av maten där. Men nöden har ingen lag, som Kalle Blomqvist säger när han krossar Jontes taklampa!

Tjodå

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Haha, men nu låter de som att ja slänger ut hur mycket pengar som helst, men böckerna o de andra mindre sakerna e ju från jobbet, tänkte att du kunde muntra upp lite :) Vill se bild på skjortklänningen! Är ju nyfiken ;)

2009-09-29 @ 18:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0