28 september 2009 - Snart månadsskifte och vintertid.

    Nu är det bara tre dagar kvar tills oktober månad inträder och då är det bara 24 dagar kvar tills vi måste ställa om våra klockor. Klockan 03:00 på natten den 25 oktober får vi ställa tillbaka rill 02:00. Först då känns det ju som om det blir höst på riktigt! Jag går redan och tittar ut genom fönstret och förväntar mig att se nakna träd. Vissa löv har ju gulnat, medan de andra envisas med att ha kvar sin gröna sommarfärg. Egentligen spelar det ju ingen roll, tiden går ju inte fortare bara för att löven gulnar och faller. 






    Nu ringde Tilda! Hon hade visst försovit sig lite. Hon hade gjort klassikern; "Stänga-av-väckarklockan-i-sömnen". Nu var det ju inte skada skedd, för hon hann ju ta sig till skolan i alla fall, men jag tyckte ändå att hon borde lägga mobilen så hon inte når den från sängen. Men tydligen fungerar inte det på hennes, eftersom den bara ringer i några minuter och sen snoozar av sig själv. Dåligt! :p


Min kusin är speedad på kaffe, tydligen ?


FRUKOST!!!




   


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ni två är helt otroliga på stäga-av-väckarklockan-i-sömnen.. förstår inte hur ni lyckas :P

2009-09-28 @ 13:20:27
URL: http://lindajosefinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0