28 september 2009 - Riktig höststorm här idag!

    Det är ju otroligt hur mycket det blåser idag. När jag var på väg hem från bussen var det som om cykeln stod stilla vissa stunder för det var sån himla motvind. Snacka om att jag var anfådd när jag var framme. Flåsade som en satans blodhund! Så nu tjuter det i väggarna och jag undrar om huset kommer stå kvar på samma ställe imorgon. Känns ibland som om det flyttar sig några cm åt olika håll. Fast det är klart, höstvindarna är ju inte direkt jämna, så om den är stark nog att flytta huset åt något håll kan det ju flytta tillbaka det sen! 
    Väggarna i huset är ju inte jättetäta så det blir rätt kyligt här inne. Har till och med behövt stänga fönstret för det blåste så kallt. Men det är ju rätt bra ändå. Kommer ju sova mycket bättre då täcket inte lär klibba fast på min kropp som det gärna gör annars.


    Blev inte pizza idag, men vi käkade sushi istället och det går ju också bra. Sedan åkte vi till Haga och tog en fika. Jag käkade lyxkladdkaka och Sara drack en Smoothie. Hon är inte så förtjust i sötsaker, medan jag typ inte klarar en dag utan det just nu. De har världens godaste kanelbullar där också, så jag köpte med mig en hem!
  





    Jossan berättade häromdagen att hon träffat vår gamla teaterlärare Eva. Tror inte jag har träffat henne sen jag tog studenten typ. Och nu bara för att vi började prata om det, tror ni inte jag springer på henne också då? Nehe? Men det gjorde jag i alla fall! ;) Hon stod och väntade på sin vagn på drottningtorget. Trevligt att träffa "gamla" lärare, när de är någon man tyckte om. Annars ignoreras de bara! ;)

Nej, nu ska jag fortsätta äta på min bulle...



Tjooo

Kommentarer
Postat av: Jossan

detta är så sjukt. för när jag träffade eva hade jag kvällen innan suttit å pratat med mamma om henne.. skummis

2009-09-29 @ 08:34:31
URL: http://lindajosefinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0