27 september 2009 - Time flies by

    Förstår inte riktigt hur fort tiden går! Nu är det över 4 veckorsen Johnny åkte hem (Bara 24 timmar över, men fortfarande över!). Det betyder att en tredjedel av tiden redan har gått. Dagarna går skitfort, fast jag egentligen inte gör något av värde, och nätterna går ännu fortare! Mitt inbjudningsbrev är nästan färdigt nu, måste bara komplettera med lite information från Johnny, så jag hoppas jag kan bli färdig den här veckan. I så fall kan jag skriva ut det när jag jobbar på dagis v.41. 


    Idag måste jag städa ut frysboxen eftersom den luktar fisk(!). Hade makrill i tomatsås där i, och det var kanske inte så smart. Måste ner och handla ny mat också. Annars är det väl inte så mycket som händer idag, vad jag vet. Men klockan är ju inte så mycket och mycket hinner hända än. Jag hoppas på något spännande som gör min dag lite mer intresserad än vad den ser ut att bli nu!


Tchau, I have to go now...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0