27 september 2009 - Någon har börjat fetsuga på att uppdatera sin blogg - vem kan detta vara?


     Eftersom det inte händer så himla mycket och det mesta står rätt stilla runt omkring mig så har jag inte så mycket att skriva om. Har fått lite soppatorsk i fantasitanken, kan man säga. Men imorgon ska jag först åka till kungsbacka och lämna betygen till arbetsförmedlingen (yippie...), sen ska jag vidare in till Göteborg och träffa Sarabaralingonskara, och göra lite annat som nämns en annan dag, kanske...


Har lite bilder från gårdagen att bjuda på dock.


Tjockismagen i onsdags




Fetknoppen Lilo <3




Mina nya tofflor som Tessie köpte. Jag börjar gilla fluffy, pink stuff igen :s

   




    Ja, det var väl allt jag hade att komma med för tillfället. Ska nu kolla vidare på Top Model 12, och nu ska de satans brudarna få åka till Brasilien. Jag är nästan död av avund! Kanske, om jag tittar noga, kan jag se Johnny springandes runt alla snygga tjejer? (Jag menar, Brasilien är sååå litet)


Later, hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0