25 september 2009 - Vill kanske bada igen

    Tog ett bad förut, men undra om jag inte känner för att göra det igen. Jag vet inte vad det är med vatten alltså, men det har någon magisk healingkonst på mig. Det hjälper verkligen mot precis allt och det har varit så ända sen jag var liten. Hade ju barnmigrän som liten, fick det första anfallet när jag var runt 5år. Det var inga roligheter alls, låg i ca 12 timmar i ett mörklagt rum med kall handduk över huvudet och bara kräktes. Men det hjälpte alltid att ta ett bad innan det bröt ut. När jag hade lunginflammation badade jag säkert tre ggr om dagen. Under min tandställningsperiod hade jag ofta tandvärk. Gic och simmade en del då också, och efter typ 250m var tandvärken helt borta. De enda gångerna jag kunde äta utan att det gjorde ont var efter jag hade simmat.

    Saknade att ha tillgång till badkar i början av graviditeten när jag mådde så himla dåligt. När vi gick förbi ett hotell i Brasilien kunde jag på allvar föreslå att vi skulle ta oss in och bada i deras pool. Detta var det förstås ingen annan som gick med på, så det blev inget med det. Det var ju inte ens skönt att duscha eftersom vattnet var så jäkla kallt. Duschade ju enbart för att bli ren, annasrs brukar man ju gärna stå lite längre eftersom det är så härligt. Det enda som är positivt med att bo här nere igen. Det finns ett jaccuzzi med väldigt varmt vatten!

 

    Imorrn blir det spännande! Ska vi tro och hoppas och riskera att bli besvikna eller ska vi gå in med en negativ attityd så slipper vi det? Kan väl hålla tummarna lite i alla fall?

 

Hejj! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0