25 september 2009 - Vad ska man gör om fredagskvällen då...?

    Vad ska man egentligen hitta på en fredagskväll när man befinner sig flera mil från alla man känner? Här finns det rätt få alternativ; Sätta sig på den lokala pubben/pizzerian och supa ikapp med alla andra hobbyalkisar. Nej, det skulle jag inte ens gjort om jag var ogravid och hade pengar att dricka upp. Det finns bättre sätt att göra sitt liv miserabelt menar jag, som inte är lika synliga.

    Jag ska nog sova ikväll. Har varit äckligt trött hela dagen. Känt mig appatisk typ och knappt orkat lyfta fingret för att knappa på datorn. Andreas kommer vara här vid 9-10 imorgonbitti. Lite jobbigt med tanke på att jag i mina ögon gick upp tidigt imorse och då var hon närmare 11. Och sen har jag ju inte orkat ett dyft på hela dagen heller. Hur kommer det bli imorrn då? Jaja, det löser sig alltid!

 

Hejj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0