24 september 2009 - Tre månader kvar tills "Dagen då allt ska hända"

    Bara tre månader kvar till Den stora dagen. Inte bara är det julafton utan även dagen då det är sagt att Bebis ska komma. Nu är ju jag inte helt övertygad om att det kommer att bli så. Det är ju trots allt en halvbrasse som ligger och växer där inne och det är ju känt att brassar inte har någon tid för någonting. De går på sin biologiska klocka och ingenting annat. Den andra hälften är ju en Hansson, och vi är väl inga "Right-on-timare" att skryta om heller. Hade ju varit roligare att få en 10-01-** än en 09-12-24. Utan tvekan. Men det händer när det händer och jag har ju inte så mycket att säga till om när det kommer till det! 


    Ska hem till Mickan i frillesås idag och äta middag. Skulle komma runt 17:00 sa hon. Vi ska äta pitabröd med kyckling och massa grönsaker. Om hon känner för det idag. Hon kände för det igår i alla fall, men det är ju ingen garanti. Det är det väl aldrig, man kan ju ändra sug var och varannan dag varelse man är gravid eller inte, men vanligtvis kan man i alla fall äta det man var sugen på dagen innan utan att må som en bakfylla. Men det hade varit bättre igår sa hon. Hon hade mått illa, men inte kräkts. Big steps! =) Ska bli trevligt att komma dit och träffa henne och Andreas igen. Vi har alltid trevligt! 



   Men först ska jag äta lite frukost! Macka med kaviar blev jag sugen på idag, så det är vad det blir! 

Hejj så länge!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0