24 september 2009 - Alldeles nyhemkommen

    Gott det var med mat! Vräkte i mig majs och kyckling med thailändsk sweetchilisauce. Låter kanske som en konstig blandning, men det var faktiskt riktigt smask! Pitabrödet använde jag mest som matbehållare, men sen tröttnade jag och la maten direkt på tallriken istället. Sedan fick jag te, och Mickan hade köpt salt hockeypulver till mig. Det finaste någon gjort för mig på länge ;) Sedan gick Andreas och köpte godis till oss så jag har ju vräkt mig idag vill jag lova! Men det är så det ska vara!

    Fick hem inbjudan från migrationsverket idag som jag måste fylla i. Och överklagan från socialen måste jag fixa så fort som möjligt, för nu har jag fan inga pengar att ens äta för! Känns ju jättebra!

    Tycker verkligen det börjar bli kallt ute nu. Vinden är verkligen isande, speciellt om man har blött hår. Verkligen påväg att bli höst, på både gott och ont; Jag vill ju att tiden ska gå, och då blir det ju höst automatiskt liksom. Samtidigt så kan det gärna vänta med att bli kallt tills jag på något sätt fått ihop så jag kan fixa nya höstkläder! Känner redan nu att jag behöver ett par riktiga långbyxor, några tjocka tröjor och en jacka. Hade velat ha en mössa också..får se när det blir. Annars får jag väl bara stanna inne hela hösten/vintern! Hemska tanke...


Vi får se vad som händer och sker. Kan inte göra något åt saken nu i alla fall!

Hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0