23 september 2009 - Kungsbacka

    Nu sitter jag i Saras mammas lägenhet i Kungsbacka och väntar på att Sara ska bli färdig med disken. Kom faktiskt med bussen jag hade tänkt i morse, även om det inte var jättelätt att komma upp. Var riktigt trött när väckarklockan ringde, men snoozade ändå bara i 9min. Duktig jag är! =)

    Är nästan färdig med inbjudningsbrevet som Johnny ska ha för att komma hit, och det känns bra. Får gjort lite på dagarna i alla fall, sitter inte bara hemma och latar mig! Bara nästan...ska be pappa och bror om anställningsbevis också att skicka med, och kopior på deras pass. Om de nu har det. Det lär de väl ha med tanke på att de alltid är i andra länder...


Hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0