22 september 2009 - Såpbubblor i skallen

    Det är obeskrivligt hur trött jag är i skallen nu. Har ju verkligen vant av mig och förträngt hur en dag på Förskolan kan vara. Vid mellanmålet gick jag in i matsalen och blev alldeles yr i pallet. Jag fick gå ut i köket till de hade lugnat ner sig några hekto. Kommer bli en rätt rolig omställning när jag ska jobba där om två veckor. Kanske skulle försöka vända om dygnet till en normal rytm redan nu? Kommer ju verkligen inte orka om jag inte somnar förren 03:00 på natten/morgonen, och det är ju runt då min kropp och innehållet i min kropp brukar slappna av och komma till ro. Vet inte om jag kan tvinga allt att vara avslappnat innan, men det lär ju vara värt ett försök!

    Imorgon skulle jag egentligen ha åkt hem till Mickan för att äta middag, men det visade sig att Sara skulle vara i Kungsbacka så jag och Mickan sköt upp middagen till på torsdag så jag kan åka in och träffa Sara lite. Får se hur hon mår nu. Så nu har jag att göra alla dagar den här verkan utan fredag och söndag! Helt otroligt! Minns inte sist jag var så aktiv! Vad gott jag kommer att sova! :D

 

Hejj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0