22 september 2009 - Jösses, vad tiden går fort när man har roligt!

    Har nu suttit i 2timmar och pratat med Johnny på msn. Det är dessa stunder som får mig att överleva, att klara av att gå upp på dagen utan att förtvina utav saknad. Är så mysigt att sitt och prata med honom. Han började spela låtar på sin mobiltelefon som han vet att jag gillar "Wherever you will go", "With you" och "Light my candle". Vi kom också fram till att 70 dagar inte alls är mycket och att det kommer gå jättefort. Det har ju gått mer än 20 redan. Snart en tredjedel av tiden. Och med tanke på allt som ska ordnas så är det ju bra med lite tid.
    Han frågade om julen i sverige, och jag berättade att vi skulle ha en stor julgran. Han sken upp som en sol en varm vinterdag och frågade ivrigt om han fick hjälpa till. Sedan berättade jag hur julafton går till; Vi äter, kollar på Kalle, äter mer, dricker nubbar och öl, äter lite, delar ut paket, äter upp godiset man fått och dricker glögg, tar en nattmacka och sover sedan. Han tyckte det lät mycket bra! =) Var vi hamnar i år är ju fortfarande inte helt bestämt, men det lär ju lösa sig innan dess!

Meu coraçao




  

    Nu är klockan en jäkla massa och det är dags för mig att sova. Ska med 11:48 bussen imon för att träffa Sara i Kungsbacka. Nåja, det är det som är planen i alla fall. Men man ska ju inte ha planer...

 

Godnatt, hejj!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0