22 september 2009 - Jag tror aldrig jag varit så törstig i hela mitt liv!

    På sista tiden har jag inte bara börjat anta formen av en flodhäst - jag dricker som en också. Vet iofs inte om flodhästar dricker särskilt mycket, men det låter ju onekligen så på namnet. Jag har aldrig varit med om något liknande. Visst har jag kännt mig sådär riktigt törstig efter att ha tränar eller gått mycket i solen osv, men det brukar ju gå över efter några glas vatten. Det här går aldrig över. Äter jag en liten kaka så dricker jag - och jag överdriver inte - nära 0,35liter. I en klunk! Det bara rinner ner som öl hos Dynamit-Harry. Inte en blinkning, inte en ansträngning bara...KLUNK! 
    Läste dock att det är normalt. Man behöver runt 1-1,5liter extra vätska om dagen när man är gravid för nu är man ju helt plötsligt två som ska dela på allt. Så det är ju bara bra att jag är törsti, annars hade jag ju aldrig fått i mig så mycket! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0