21 september 2009 - Missad planering - igen..

    Upp innan klockan 12:00 sa jag ju igår. Lyckades faktiskt då jag var uppe 11:45. Hade ställt väckarklockan på 11:00 men det gick verkligen inte. Helt störtrött var jag! Tänkte i alla fall att jag skulle hinna med 12:48 bussen då, så jag hoppade upp, åt frukost och duschade. Var färdig 12:27, så det var ju ingen panik. Typ tio minuter senare, när jag skulle cykla ner till bussen, upptäckte jag att jag inte har tillräckligt med pengar kvar på mitt busskort. För att köpa nytt måste jag ju ner till centrum först, och därifrån går bussen ännu tidigare. Det hade jag alltså inte hunnit även om jag skyndat mig. Så jag får ta bussen om 30 min istället. Ska snart ge mig iväg så jag säkert hinner med den! 


Måste ringa Sara också...


Hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0