20 september 2009 - Jag vill ha filmjölk!

    Jag måste bestämt ta mig ner till Ica och fixa lite filmjölk och goda flingor till det. Börjar tröttna på att äta macka hela tiden.

    Jag sov rätt gott inatt ändå. Hade lite jobbiga drömmar, men de störde inte jättemycket. Väcktes vid 12:00 då farmor ringde, men jag orkade inte svara. Pappa ringde nyss och berättade att farmor hade trott att hon hamnat i utlanden när hon ringde till mig, då telefonsvararen går på. Gamla tanten! Somnade om i alla fall och sov 45 min till. Sedan höll jag på att kissa ner mig, så det blev fart upp. 

    Ja och mer än så har inte hänt än. Ska gå och borsta tänderna och håret och dra på mig något som passar och sen cykla ner till affären så jag får min filmjölk. Efter det blir det tvätt för hela slanten!


Ate mais, garotas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0