19 september 2009 - Mr. Sandman, give me a dream...

   Nu är ju rätt dags att dra något svart över sig. Täcket t.ex. Nu är ju mitt täckte visserligen inte svart, utan mer gråvitt, men jag kan dra det över mig i alla fall. Ska bara vända på det först så att den svala sidan kommer inåt. Fast den lär ju inte vara så sval längre, med tanke på att jag legat på den som en gravid säck potatis. Känner mig lätt rörelsehindrad på kvällarna. Blir liksom jobbigt att rulla ur sängen för att gå på toa ibland. Det är verkligen inte bra, då men under den senare delen av graviditeten kan ha lita svårt att hålla tätt. Blir liksom så när allting ska vidga sig. Det är smärtsamt och blött...;)

    Vad blir det imon då? Tänkte tvätta imon. Har ju inte jättemycket tvätt. Lite underkläder och alla mina 4 par mysbyxor, som är det enda jag har nu som går på den undre delen av kroppen. Förresten är de inte mina! Ett par tillhör Andreas och de andra tre är Tessies allihop. Känns väldans skönt att man i alla fall kan lite på sin familj när man nu inte har ett ruttet öre att inhandla nya kläder för. Undrar bara hur det kommer gå till vintern. Kommer väl frysa stompen av mig, men den får jag väl helt enkelt klara mig utan då...

   På måndag måste jag in till AF igen, och jag ser inte fram emot det. Så fruktansvärt tråkigt att åka dit, och dessutom har de flyttat stället till den sämsta tänkbara plats i historien av dumma platser. Måste försöka komma ihåg att få med pappas bok som han glömde där. Men först är det söndag. Då väldigt många troligen kommer ligga hemma med olika bakfyllesymtom beroende vad de drack/dricker ikväll;


    Jag kommer i alla fall inte vara ett dugg bakfull. Minns fan inte ens hur det känns. Men jag kommer vara sjukt trött (som vanligt) om jag inte kan övertala mig själv att låta mig bli omstoppad av...mig!


    Bara en sak till; Kajsa, du är oh så gullig, men inte riktigt klok :) Men du ska veta att jag uppskattar det en hel massa! Kramar








GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0