18 september 2009 - Kanske inte så bra som jag trodde...

    Verkade ju bra med den här lägenheten till en början. Men vi får se. Kanske inte är så bra i alla fall. Men nu vet jag att det inte är omöjligt i alla fall!


   Har gjort ingeting idag. Ingenting, ingenting. Skulle ju åkt in till AF och kompleterat lite, men jag såg visst fel på tiden imorse, vilket inte är första gången. Har aldrig haft svårt för digitala klockor förr, men när jag ligger under stress missuppfattar min hjärna vad som menas. Så när klockan står på 13:58 uppfattar min hjärna det som att klockan snart är 1 alltså 13:00. Ni förstår ju att bussar kan missas när man resonerar så otroligt korkat och därför blev det inget med AF idag. Har istället suttit hemma och gjort mig onyttig vid datorn. Sökt några fler lägenheter har jag gjort, så får vi se till vilket nytta.

    Fick paket på posten också. Hade ingen aning om vem det var ifrån alls och på avs. platsen stod det "En hemlig neundrare". Blev alldeles tagen först. Visste inte om att jag hade hemliga beundrare. Sen kom jag på att det var Kajsa. Hon hade ju till och med pratat om innehållet igår när vi pratade på telefon. Ja, jag säger ju att minnet inte är något att skryta med. Var en bok av Marian Keyes, som jag faktiskt tycker väldigt mycket om.

Tack Kajsa, det förgyllde min dag! <3

  
Imon bär det av in till den stora staden Göteborg. Ska dels gå in på Phonehouse och fråga om jag får en ny telefon om jag slänger min i väggen. Den slutar liksom fungera helt vad det är. Oftast precis när jag skickat eller fått ett sms. Den piper till på ett fruktansvärt irriterande sätt och så står det "SIM inaktivt" istället. Vet inte ifall det är telefonen eller kortet det är fel på då, men i vilket fall som helst vill jag ha det fixat!
    Sen ska Sara bjussa på middag. Hon ska till och med laga det. Dessutom blir det mer komplicerat än fiskbullar med kokade potatisar och pasta med tomatsås, nämligen Couscous-sallad! Sist jag åt couscous var i Brasilien när Johnnys mamma gjorde det till oss. Sen blev jag fruktansvärt magsjuk på kvällen. Det hade ju naturligtvis inget med couscousen att göra, men det trodde min hjärna (bra på att missuppfatta den där klumpen) så sen dess har jag haft lite svårt för det. Men hon bor ju inte långt ifrån en riktigt bra pizzeria, så det ska nog lösa sig ;)

Ate mais


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0