14 september 2009 - Mätt som jag vet inte vad..

    Fick cykla ner till centrum för att fixa något att äta. Magen började kurra och den enda som fans i mitt lilla hem var smör, brös och dricksyoghurt - inget jag direkt kände för. Så jag tog min nypumpade cykel (Tack, pappa!) och trampade iväg. Vad roligt och enkelt det är att cykla på en cykel med mycket luft i däcken, till skillnad från en med sånär punka det kan bli. Jag dröp inte av svett när jag kom hem, som jag annars brukar göra. Blev knappt trött ens.
    Bestämde mig i alla fall för att köpa med mig Thaimat hem. Det var ett tag sen och det smakar ju inte fel heller, så det blev det. Men nu, efter att ha vräkt i mig nästan allt, är jag så mätt att det är jobbigt att andas. Har även problem att sitta rakt så det blir så ihopklämt alltihop, bebis, mat, organ. Så jag får helt enkelt ligga raklång på rygg till kroppen har lyckas ta vara på det. Tur att jag inte har något viktigt att stå i direkt. Fick postat brevet till Bergqvist med alla mina praktiktimmar idag (yeehaa, duktig jag är!) och det var ju den viktiga delen av dagen :p



 


Ses sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0