12 september 2009 - Somnar vilken sekund som helst!

    Är helt jättetrött nu verkligen. Dagen har visst varit mer påfrestande än vad jag hade trott. Har ont i rygg, näcken och framsidan av benen. Som en molande mensvärk som beror på att livmodern växer. Så med andra ord har jag växtvärk. Värk som värk, det är i alla fall jobbigt. Tror jag kan behöva en tidigare natt. Imorgon kan jag ju i alla fall sova utan några som helst störmoment. Har inge planer förren på eftermiddagen då kalaset startar så innan dess blir det bara lugn och ro. Slapp morgon med lite lindrande vatten över huvudet. Kanonskönt! Längtar redan.
Tills dess..

Godnatt min själ, mitt allt, min lycka...vi ses i morgon ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0