12 september 2009 - Heldag med Mixpix..

    Vad vi har umgåtts idag alltså! Det började med att Mickan åt "andra frukosten" när jag kom dit, så efter att hon hade kört i sig tre mackor förflyttade vi oss till hennes sovrum där vi låg på varsinn sida av sängen och pratade om konstiga graviditetssymtom, om våra killar och massa annat kul. Efter en ca timme av skitsnack började vi packa. När vi var klara med alla kläder ringde pappa och sa att de skulle äta, så jag åkte med dem, men åkte tillbaka till Mickan direkt efter. Då var hon nästan klar med allt, och hade även hunnit med att sova en liten stund. Vi packade in massa påsar i bilen och körde det till lägenheten. Blev kvar där ett tag då hennes farmor lämnat kvar massa goda bullar till henne som vi utan problem körde i oss.
    På vägen hem stannade vi till vid godisbutiken och köpte varsinn påse med oss hem, sedan satt vi framför Tv:n och matade hennes Jack Russel med Fudge. Låter kanske inte så kul, men det var hysteriskt underhållande vill jag meddela och jag var tvungen att halvkrypa ut på toaletten för att inte väta ner sängen!

Sitter nu i sängen, alldeles jättetrött...


Ses Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0