11 september 2009 - Rise and shine!

    Kände mig inte alls särskilt "shiney" när jag vaknade idag. Hade lätt kunnat sova längre, men det vill inte min alldeles för lilla urinblåsa och min rygg att jag skulle göra. Försökte ta mig upp ur sängen för att gå på toaletten men även det satte ryggen stopp för. Men efter lite om och men kom jag äntligen upp och kunde rusa in på toaletten. Sen visste jag inte vad jag skulle göra. Klockan var ändå över 12 så det kändes ju fruktansvärt korkat att gå och lägga sig igen. Kom då på att korten jag skickade in för framkallning borde vara här i dag, eftersom de stod stt det skulle ta 2 vardagar så jag drog på mig pyjamasbyxorna och halvsprang ut. Jajemensan, där låg dem och väntade, alla 103 bilder. Blev jättebra =) Vissa bilder blev lite suddiga men de jag helst ville ha blev hur bra som helst! 

    Imon kommer de hit och ska fixa på undervåningen. Eli (Min brors, flickväns, pappa) hämtar upp min pappa runt 07,00 imorgonbitti(!) Jag lär ju vara i min REM sömn när de dyker upp. Får se om jag kommer kunna fortsätta med det eller om jag kommer att vakna. Lugnt vilket som, de måste ju få klart huset någongång! Jag kan kanske vara hos Mickan då, om jag känner att jag är i vägen. Hon flyttar ju till Frillesås på Söndag (Oj, vilken bit..) Kanske..

    Nu pratade jag just med bror min. Två timmar hade han ungefär innan han är hemma, så jag hinner ta en långpromenad innan han kommer. Tänkte ta mig bort till naturreservatet. En jäkla bit, får se hur jag orkar detta. Tar med mig telefonen ifall jag måste ringa efter hjälp :p

Vi ses sen!!

Tchau  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0