1 september 2009 - Meu Amorção

   Fick tag på Johnny äntligen idag. Han hade varit hemma hos sin mamma och glömt mobilen hos Marco, var därför han inte hade svarat innan. Kändes så skönt att prata med honom, och när han sa att han saknade mig och kände sig som ingenting utan mig. Han skrattade när jag sa att jag hade räknat ner dagarna tills han kommer tillbaka: 91 dagar kvar! 
    Han frågade hur bebisen mår och jag berättade att jag ser jättetydligt hur han/hon sparkar nu. Han önskar nog att han kunde se det också. Ska försöka fånga det på video och skicka till honom, men jag tror inte att bebisen är någon linslus eller gillar uppmärksamhet särskilt mycket. Så fort jag stannar upp för att känna/titta hur han (tror det blir en han) sparkar, slutar han. Samma när jag plockar fram videokameran. Men jag ska nog kunna lura honom på något sätt! =D
    Han sa att jag inte borde ringa honom så ofta nu, eftersom att det kommer kosta så mycket för mig. Han gillar inte när jag har ångest över pengar. Men det känns bra även om vi inte kommer kunna prata varje dag. Och tiden innan vi ses igen känns inte alls lite avlägsen som den gjorde säg...igår :p 
    Tydligen vill Selma ("svärmor") jättegärna att jag kommer ner i Mars, då hans tillbakabiljett är nästa gång. Hon vill så himla gärna se bebisen. Får se hur det blir med den saken. Dels kostar det en hel massa pengar som jag inte är säker på att jag kommer ha, sen kommer ju bebisen inte vara mer än 3 månader gammal, knappt. Vet inte hur gammal ett barn måste vara för att få flyga, men det går ju att ta reda på. 
    Jag känner mig i alla fall mycket mer avslappnad nu och tror inte att jag kommer ha några problem att somna inatt även om jag inte väntar till 03.00-03.30 i morgon bitti. Ska nog försöka nu till och med. Kanske läsa lite först!


- Boa noite, o amor de minha vida! Ate logo..


...och till er andra; Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0