9 oktober 2009 - Surprise!

    Glömde ta in posten innan. Kajsa påminde mig så bra om det genom att säga:

- "...nåt paket i brevlådan idag?"

    Naturligvis var jag bara tvungen att springa ut och titta på direkten, och mycket riktigt låg där, bland massa ynkliga, vita brev, ett stort grönt paket och det bästa; Det var MITT namn på det! Jag slet upp det, likt ett barn på julafton, och fann en chokladkaka (NY, Yoghurt Rasberry), ett rosa linne och en grön, jättemjuk, cardigan. Linnet var ett likadant som Kajsa lämnade kvar i Brasilien när hon åkte hem fast det var grönt. Jag tycker jättemycket om det, men det kom några konstiga vita fläckar på det som jag först trodde var mögel, men efter att ha tvättat det massa gånger, och de fortfarande inte gick bort, gav jag upp. 

Så nu är dagen 13845 ton bättre och roligare än innan! Tack igen, Kajsa :D:D


   

Tchau!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0