9 oktober 2009 - Nytt och fint gör Mia så glad =D

    De utlovade bilderna på mina nya kläder kommer...*trumvirvel*...HÄR!;






Om ni tycker att jag ser fånig ut på bilderna, så är det INGENTING emot vad jag kände mig när jag stod alldeles ensam i vardagsrummet och försökte sätta kameran på någon bra plats där den inte blev bländad av lampan men ändå fick tillräckligt med ljus. Dessutom faller den gärna när jag ställt mig på plats, vilket resulterade i att 4-5 bilder blev på taket! Ni får nöja er med dessa. Man ser hur kläderna ser ut i alla fall, och det är det som är det väsentliga! :)





De otroligt läckra byxorna jag har på mig är Johnnys kalsonger som jag la beslag på innan han for härifrån. Ganska långt innan faktiskt. Typ nån vecka efter jag hade köpt dem. Med det hade hänt något konstigt med dem i tvätten så de var alldeles uttöjda och för stora för hans lilla kropp. Men när jag klämde ner mig själv i dem satt dem bra, så jag tog över dem. Ett under att de fortfarande sitter utan att lämna märken efter sig. De är lika bekväma som alltid! =)



GÖRbekväma är de, både linnet och tröjan. Är superduperglad :D:D

Tack än en gång Kaiser! <3



HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0