6 oktober 2009 - Give me a dream

    Vi somnar snart här, jag och "Sparkas". Han/hon får nya smeknamn hela tiden och skulle lätt kunna ta plats i en uppsättning av Snövit och de sju dvärgarna - som alla dvärgar! Sparkas, Hickus, Tjockis...mf. Får se vilket som passar bäst när han kommer ut. Hoppas inte på något av de tre dock. Inte nog med att jag tvingas klämma ut den, ska den sparkas, hicka och vara tjock också? Nej tack! Då kan den allt hålla sig där den är!! ;)


    Tillbaks till saken; Vi halvsover sittandes och jag funderar starkt på att fortsätta med det, fast lägga mig ner och försöka helsova istället. Har tidiga passet i morgon från 07:00 till 14:00. Jätteskönt på eftermiddagen när man får gå mycket tidigare än alla andra. Inte riktigt lika kul när man måste ta sig upp innan världen har ljusnat. Hatar ju mörker :s


Inte sant, nu svävar jag iväg - IGEN!!!


Det jag vill komma fram till (har ni nog redan listat ut) är i alla fall; GODNATT OCH SOV SÅ GOTT!!! (suckers) ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0