5 oktober 2009 - Ta allt, gör det!

    Jag är så sinnessjukt jävla trött på alla satans räkningar som ramlar ner i brevlådan varje vecka. Jag vågar knappt hämta posten längre av rädsla vad som kan finnas där. Jag har tappat all koll, jag vet inte alls vad jag har för skulder och inte längre. Jag får brev från kronofogden säkert 2 ggr/månaden där de kräver att jag ska betala saker som jag trodde hade varit betalade för längesen. Och idag upptäckte jag att jag visst fortfarande är medlem på gymmet jag brukade träna på. Jag hade 440, 95:- kvar på mitt konto igår. Ni finns det 0,95:- kvar, så nu är jag tillbaka där jag inte vet hur jag ska köpa mat längre. Kan inte ringa någon heller då jag inte har några pengar på mobilen, och vem skulle jag ringa även om jag hade kunnat? Andreas vill jag inte fråga efter mer eftersom han redaqn gett mig så mycket. Men varken han eller pappa kommer kunna föra över några pengar förren nästa helg då de kommer till en dator.

Vet inte hur länge till jag orkar det här!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0