5 oktober 2009 - Ölsugen som aldrig förr!

    Jag har aldrig varit särskilt förtjust i öl, men nu är jag riktigt sugen på en stor, riktigt kall öl. En Brasiliansk ska det naturligtvis vara då brassarna är lika mycket tunnisar som jag när det kommer till att dricka öl. Deras öl är så mycket ljusare än den som finns här, vilket passar mig utmärkt. Skol är lätt den godaste och den som dricks mest. Bohemia duger helt okej också.



Jag går på Skol ;)

 




     Jag har ju jobbat idag. Kom till och med upp i tid, helt otroligt! Det gick faktiskt relativt bra enda tills timmarna efter mellanmålet. Det brukar iofs vara rätt sega timmar om man slutar senare än 16:00, men idag var det näst intill outhärdligt. Orkade varken stå på benen eller fokusera blicken på något annat än ingeting, typ. Tur att de som jobbar där alla är mammor, annnars hade de kanske inte varit så förstående.
    Hade ju "glömt" cykeln nere på skolan i lördags, så jag fick ta mina naturliga fordon, fötterna, i morse. Jag trodde ju inte att det skulle vara några problem alls, men efter halva vägen började det värka i ryggen och magen. Kändes som en blandning av håll och magknip. Tror det var typ sammandragningar och de höll i sig rätt länge. Gick med det i mer än en timme innan det släppte, genom samlingen då jag ska sitta på golvet ett ganska bra tag. Fruktansvärt smärtsamt! Men nu har jag cykeln hemma och i morgon är jag sen. Hade hoppats på att jag skulle vara tidig innan sen, alltså att jag skulle ha det sena passet efter onsdag, men icke. Får se hur det går på onsdag då. Ska vara där klockan 7!? :s

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0