4 oktober 2009 - Satsumas!

    Köpte satsumas i fredagsmorse men hade nästan glömt av det. Igårkväll kom jag på det och satt i sängen och verkligen vräkte i mig! Den första julkänslan jag får på året är när det kommer satsumas till affärerna. När man öppnar dem och deras doft sprider sig. Luktar ju så Jul!
    När jag var liten brukade jag äta satsumas tills jag fick ont i magen. Hade suttit en dag och ätit några kilo typ, och sen legat halva natten och klagat över magont. Nästa morgon hade jag gått raka vägen fram till fruktskålen och sträckte mig efter en. Men det satte mamma stopp för. Fick inte äta så många jag ville i fortsättningen. Lite tjurig blev jag nog, men det var ju bra. Jag slapp magvärken i fortsättningen i alla fall! :)





:)


Kommentarer
Postat av: Josie

varför skriver du inte bara clementiner :P

2009-10-04 @ 20:03:03
URL: http://lindajosefinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0