4 oktober 2009 - Hemkommen från Frillesås

    Madde hämtade upp mig runt 17:00 och då drog vi hem till Mickan. Väl där bestämde vi oss ganska snart för att pizza stod på menyn och en halvtimme senare stod vi inne på pizzerian och väntade på vår mat. Det slank ner utan några större besvär och vi förflyttade oss till vardagsrummet där resten av kvällen utspelade sig. Vi åt godis, tittade på TV och snackade skit, precis som alltid. Sedan åt vi tårta och drack te också. Något ovanligare, men en riktigt god sysselsättnings som absolut är värd att göra till tradition.

    Imorgon får jag gå till dagis då min cykel fortfarande står nere vid skolan. I vilket fall som helst hoppas jag att den står där nere. Blev ju hemkörd av Andreas igår och av Madde idag. Funderade på om Madde skulle släppa av mig på skolan så jag kunde få hem den, men jag kände verkligen inte för att cyklna i spöregn och åskväder, så det blir till att promenera imonbitti. Tar ju inte särskilt lång tid. Får hämta cykeln på rasten, bara!


Ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0