4 oktober 2009 - Attackerad av webkamera och andra otympliga föremål hela natten

    Har vaknat gång på gång av att jag har legat på något hårt. Kände mig lite som prinsessan på ärten, med skillnaden att det inte var en ärta och det inte var mängder av madrasser emellan. Låg nämligen direkt på min webkamera som trilliat ner under natten. En annan gång vaknade jag och då var låg jag på en kall plastburk som en gång i tiden var behållaren till "Salta Stubbar". Till sist var det min nordeadosa som kände för lite närkontakt och hoppade på mig. Inte så behagligt att dela säng med dessa saker, vill jag meddela!

    Ikväll blir det filmkväll hemma hos Mickan med henne och Madde. Andreas kommer ju med högsta sannolikhet vara där också, men han brukar ju inte vara i vägen. Det var jättelängesen vi träffades alla tre. Sist var på Maddes kalas i Juni, men då var det ju massa fler. Jag kommer nog inte ihåg sist det bara var vi. Skulle ses runt 17:00. Undrar om vi ska äta mat tillsammans också...? Det kommer i alla fall inte bli jättesent då jag ska jobba imon, och det är ju en sak försig! Kommer bli jätteintressant, tror jag. Får börja dricka kaffe igen!


Ses sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0