31 oktober 2009 - Clean my soul..

    Jag undrar var all sömn jag har i mig kommer ifrån. Somnade runt halv 1 inatt och vaknade vid halv 12. Hur kan man sova så länge? Fast det är ju bra, jag behöver ju sova. Uppenbarligen...
    Kom i alla fall upp och åt lite fil och drack en kopp te framför TV:n sen satte jag igång att städa. Dammsög hela lägenheten, skurade golvet, tvättade kaklet i badrummet, diskade all disk och torkade av bordet i vardagsrummet! Nu ska jag bara ta ut och sortera lite skräp sen är det superrent ochfint här hemma. Känns verkligen skönt när det luktar nystädat i hemmet. Längtar till på Torsdag då jag ska inviga tvättstugan. Hoppas den inte är alltför komplicerad. 

    Önskar jag kunde slita Sara från allt hennes plugg så hon kunde komma hit och ha filmkväll med mig ikväll, men jag ska ju inte distrahera henne nu när hon har kommit igång. Ska försöka låta bli att vara självisk, men det känns som det var jättelängesen vi sågs. Tentan är ju på fredag så efter det kanske hon har lite mer tid för sin gamla vän ;)


Magen kurrar! Matdags :D
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0