3 oktober 2009 - Elva månader.

    Idag "firar" Johnny och jag 11 månader. Firar gör vi ju egentligen inte, vi är ju faktiskt inte ens med varandra och kommer inte vara på 1årsdagen heller. Får fira för fullt när det är 13mån istället. Hur vii nu ska fira det. Jag lär ju vara stor som en skyskrapa vid det laget!  









    Åkte in till stan 09:47 i morse. Helt imponerad av mig själv att jag faktiskt kom upp. Mötte upp pappa i Nordstan och gick till HM. Hittade ett par mammajeans som faktiskt var hur behagliga som helst att ha på. De kändes inte alls nya utan som ett par jeans man tvättat och haft på sig hur länge som helst, så de verkligen anpassat sig efter just min kropp. Hittade en jacka också som vi köpte. Kommer väl eventuellt behöva köpa en ny om ca 1 månad, men som pappa sa "Det tar vi då!". Fick köpt mina uggs också. Det blev de svarta. Kände inte att jag riktigt skulle klara av att gå runt i rosa skor, och pappa kände detsamma :p Sedan köpte vi också en stuckad tröja på Gina och sen åkte vi hem till farmor och fikade.   
    Hon skickade med mig ett äkta bomullslakan, utan några kemikalier i, från typ -40talet att ha till bebisen, en hemmagjord trasmatta och en badbalja. Verkar som om hon börjar se fram emot att bli gammelfarmor också. Är ju "bara" gammelmormor sedan innan. 
   Sen körde Andreas och jag hem pappa och fortsatte till Ikea. Vi köpte tallrikar, glas, bestik, kastruller osv osv till mig, eftersom detta inte finns i lägenheten. Vi kollade också in babysängarna och insåg att den jag tyckte var finast och vill ha, är en sån jag kommer att få. Fast begagnad då, men väldigt välbehållen. Längtar tills jag kan plocka in den och börja bädda ordning för bebisen!

    Sedan åkte vi hem till Tessies lägenhet och slog ihjäl de sista timmarna där innan vi skulle träffa tjejen som jag ska hyra lägenheten utav. Vi hade bestämt 19:30 på Järntorget och kvart över stod vi där och väntade. Hon var ite tidigare också så vi sprang in och satte oss på Burger King och pratade och kollade igenom alla papper. Fick skriva på en del och hon visade upp all kontrakt för att bevisa att hon var "clean". Efter det körde Andreas hem mig, och här sitter jag nu! =)

LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0