29 oktober 2009 - Promenad genom Kortedala

    Ca. 1,5 timmar efter att vi lämnade lägenheten var vi tillbaka igen. Vi satt i soffan och pratade om allt från killar till mat. Kul att jag bor så mycket närmare Madde nu så vi kan börja träffas mer. Var ju inte så att hon kunde åka ner till Åsa flera gånger i veckan, och jag kunde ju inte spontanåka in till Göteborg pga brist i ekonomin. Men nu är det inte ett sjumilakliv mellan oss längre! =)

    Har skrivit in mig på Arbetsforum nu. Har aldrig varit på ett sånt ställe där personalen är så trevlig så jag blev en smula förvånad. Känns ju skönt att inte alla är otrevliga!

Nu ska jag diska och sen laga lite mat =)


Hej sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0