28 oktober 2009 - The Maria Show

    Ibland känns mitt liv rätt påhittat, som en film fast inte en sån film man vill att ens liv ska likna. Mitt liv är mer en sån där film man tittar på när ens eget liv känns meningslöst, bara för att inse att det kunde varit så mycket sämre. Jag lovar, folk sitter med kameraor och öronsnäckor och ger alla medmänniskor instruktioner i hur de kan förstöra min dag.
    Är riktigt less på det här med försörjningsstödet som de aldrig verkar vilja ge mig. Måste ju börja om från början och göra allt som jag gjorde i Kungsbacka igen. Plus att de vill ha ett personbevis med min nya adress, som jag  inte kan få förren det har registrerats om 7-10 dagar och jag kommer inte få träffa någon handläggare förren det pappret är inne. Önskar jag kunde få en liten glimt av positivitet som lite energi att orka fortsätta kämpa. Just nu känns det bara meningslöst! 

   

Japp, haft en skitkass dag! Men det blir bra ska ni se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0