27 oktober 2009 - Okej, dumma?

    I lördags lade jag in betalningen av Johnnys försäkring som han måste ha när han kommer tillbaka. Trodde då att det skulle dras automatiskt igår, vilket det brukar göra, men av någon dum, dum, dum anledning gjorde de inte det. Och nu har jag inte tillräckligt med pengar på kontot att betala den. Irriterande! I morse ville jag slå ihjäl någon av ångest och irritation men sen pratade jag med Johnny och han lugnade ner mig. Pappa var i tyskland så vi kunde inte prata tillräckligt mycket för mig att sansa mig, men som tur vad har Johnny samma gåva; Att lyckas få mig ihopsamlad. Tror säkert att fler har gåvan, men av någon anledning ger jag inte så många chansen att testa. Har kommit underfun med varför efter många år av undran och spekulation. Tror det är för jag skäms så mycket över hur jag kan bete mig. Vill inte att folk ska se mig i det tillståndet utan ringer bara folk som redan vet hurdan jag är. Pappa har ju sett det ett antal gånger av förklariga själ, och Johnny har ju lyckats hamna i hetluften några gånger också, eftersom vi bodde tillsammans så länge. Men det är något man måste klara av för att vara tillsammans med mig antar jag.

    Sitter och väntar på att Madde ska ringa. Hon kommer ju iofs inte förrän runt 19:00 men ändå. Ser fram emot det massa! Är ju så trevligt med lite sällskap :D


Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0