24 oktober 2009 - Jag bor någonstans!!

    Nu har jag äntligen fått flyttat in i lägenheten! Andreas, pappa och Kajsa har flyttat och stånkat på mina saker hela morgonen; först ut från huset i Åsa och sen in till lägenheten. Jag har ju Dr. Orders att inte bära för mycket, så jag satt mest och tittade på. Känns i alla fall riktigt bra att det är klart nu i alla fall. Har ju till och med TV så det är väl mest där vi håller till nu. Har lagat mat i köket (äääntligen har jag kök!!) och ätit den framför TV:n är riktigt, gosigt trött och mör i hela kroppen. Har inte blivit så lika mycket sömn de sista nätterna som jag är van vid, men jag kan ju sova när Kajsa åkt hem. Är inte alltid man har henne på besök så det tar jag gärna vara på; Trött eller ej! :)

    Igår var vi på bio och tittade på "Flickan som lekte med elden". Bra film! Jag tycker nog dock att ettan var bättre, men den var ju helt klart jättesevärd! Det var mysigt i alla fall, fast stolarna var mer obekväma än de brukar med min otympliga kropp. Jag kunde inte riktigt krypa upp i stolarna som jag brukar göra. Det var tur att vi tog platser längst fram, för då kunde jag ligga med underkroppen typ på golvet! Blir lugn kväll ikväll också. Ska packa in mina kläder och göra det lite mer hemma, men annars blir det väl TV eller kanske en film. Datorerna står självklart på nonstop ;)

    Har känts skönt med en liten bloggpaus faktiskt. Jag brukar få lite ångest om jag inte uppdaterar den massa gånger om dagen. Skriver ju trots alls mest för min egen skull, och för de närmaste vännerna ska kunna hålla koll på mig, som de uttrycker det. Men nu kommer jag väl börja igen. Eventuellt kommer lite bilder senare, annars kommer det garanterat upp på fejjan innan helgen är slut!

Tchau!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0