18 oktober 2009 - Sara renar sig

    Sara står i duschen och jag har precis målat naglarna. Det jag målade igår tog bort ganska omedelbart eftersom det bara kändes kladdigt. Färgen var alldeles för ljus för min bleka hy. Såg liksom ingen skillnad på var fingret slutade och nageln började. Så idag blev det svart!

    Vi ska väl gå och lägga oss inom inte allt för lång tid, då vi ska upp rätt tidigt imorrn. Rätt tidigt för andra, normala svenskar; Sjukt tidigt för mig och Sara som föredrar att sova på dagen! Men det har fallit sig rätt bra då vi båda är trötta ikväll. Hon festade igår och har inte sovit så mycket som hennes kropp brukar behöva för att vara någolunda pigg. Jag har ju egentligen inga problem att sova för den sakens skull. Kan oftast sova oavsett hur länge jag sovit natten innan. En fördel med att vara knocked up, man är alltid redo att sova!!

:)

Hörs mer imon
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0