18 oktober 2009 - Nu är det Söndag - igen

    Undrar hur många Söndagar jag har levt. Det finns ju dock inte en möjlighet att jag tänker sätta mig ner och försöka räkna ut det. Riktigt så tråkigt är mitt liv inte - ännu. Verkar alldeles för komplicerat för någon som bara blir uppstressad och panikslagen av matteproblem. Tycker inte alls att det är roligt.


    Vet inte när jag kommer åka idag. Sara sa att hon skulle ringa, men jag är inte säker på att jag kommer sitta här och vänta på det. Kan ju ta hela dagen innan hon vaknar. Tänkte åka från Åsa vid 4, då är jag ju inte hoss henne förrän halv 6 typ. Tills dess borde hon ha vaknat till liv, och om inte så är det väl faktiskt dags då!


    I natt har jag faktiskt inte vaknat någonting! Sov från klockan typ 02:00 till 12:30. Så jag har sovit en hel jäkla massa i natt, vilket jag nog behövde! Så jag kännde mig rätt okej idag. Har lite huvudvärk och halsen är fortfarande lite sisådär, men jag mår inte dåligt som jag gjorde igår.



Ses sen!
Hejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0