17 oktober 2009 - It IS so...

    Sa ju att jag inte skulle hoppa Hej än! Förkylningen has return and its ready to ta revange! Vaknade i natt av ont i halsen och hade slemproppar både där och i näsan. Kunde med andra ord knappt andas. Idag på morgonen har jag hostat en hel del och sitter nu med en kopp te för att försök lindra det. Har dock varken socker eller mjölk här så det smakar inte särskilt gott! :( Smakar som varmt vatten med lite svartvinbärssmak...vilket också är precis vad det är!

    Så idag lär bli lugn. Inte så stor skillnad från andra dagar, men ändå. Imorrn ska jag in till Göteborg och sova hos Sara eftersom vi ska på föräldrakurs på måndag, tidigt! Sen var det meningen att jag skulle hälsa på farmor också, men om jag är sjuk kanske hon inte ens släpper in mig. Likt alla tanter är hon livrädd för baciller och bakterier! Det är väl troligare att detta är ett virus, det brukar väl vanliga förkylningar vara? I vilket fall som helst vill hon hålla sig så frisk hon kan. Kan ju förstå henne!

    Hittar inte min plånbok :s Hoppas på att jag glömde den i Saras pappas bil igår, så jag ska gå över och kolla när Sara vaknar. Den är ju trots allt lite viktig.

 
             Min chear uppskattades av Josie vilket känns görbra! Mision completed, liksom! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0