16 oktober 2009 - Typiskt! Typiskt, typiskt, typiskt mej

    Jag läste ut min bok igår, så nu har jag ingenting att läsa. Så jag tänkte att jag skulle lägga mig med mitt korsord ett tag men kom då på att det inte är här. Det ligger på vardagsrumsbordet hemma hos Sara! Och jag som tyckte att jag så duktigt fick med mig allt igår, men tydligen så var inte det fallet! Det är ju inte jättelångt (tar 40 sekunder att gå, om man går riiiiktigt, riiiiiiiktigt långsamt) men jag har en stark känsla av att Sara fortfarande ligger och sover och då kommer jag ju inte in i alla fall. Får helt enkelt skicka ett sms till henne och se om hon är vid liv eller medvetslös, som Sara alltid är när hon sover ;) Fast å andra sidan, vem är inte det?

    Funderar på att lägga mig igen och sova en stund till jag med. Nu kommer tröttheten känner jag, och jag har ju inget annat för mig i alla fall. Speciellt inte nu när jag inte ens har några korsord att lägga lite energi på. Sova är en riktigt bra sysselsättning; Det är skönt och tiden går jättefort! Snacka om Win-win situation...

Godnatt då...kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0