16 oktober 2009 - Saras schyssta pappa :)

    Var över för att hämta min cykel hos Sara. Trodde ingen var vaken där inne, men bankade på i alla fall i hopp om att få min korsordstidning tillbaka. Och minsann, där var ju Sara, och hennes pappa också. Jag gick in en liten stund och frågade om hon ville äta pannkakor med mig och det kunde hon göra. Vi satte oss och spelade kort (som vanligt) en liten stund och hennes pappa erbjöd att köra ner oss till affären för att handla. Sedan frågade han om vi inte ville ha pizza istället, och det är ju alltid gott. Dessutom som han sa att han skulle betala! Så vi köpte pizza istället, och godis. Och Hasse pröjsade för rubbet! Tyckte jag var himla snällt! Så nu har jag suttit där i några timmar och ätit och spelat kort men nu sa jag åt Sara att plugga och gick hem! :)

    Kommer väl troligen hamna där igen lite senare, då jag har halva pizzan kvar. Blir jag hungrig får jag ju gå dit och äta upp den, men det är nog minst en timme kvar innan det sker. Sprattlas där inne blir otroligt livad så fort jag äter någonting. Tror verkligen han/hon gillar mat! Fast det är klart, med föräldrar som mig och Johnny kan det väl inte bli något annat än ett matvrak! Nu är det hicka som gäller. Tycker verkligen synd om det lille livet som har hicka on daily basis. Kanske bryr han/hon sig inte själv, men jag vet ju hur jag avskyr att hicka. Jag är grym på att bota hicka, särskilt på Joss, men det funkar liksom inte att köra med hot om äckliga kyssar på ett ofött barn. Hjälper inte heller om jag dricker vatten uppochner, håller andan, andas i en påse eller äter en sked socker, det är helt enkelt bara till att vänta ut det. Och helt hux flux brukar det försvinna.


Lösa korsord nu när jag äntligen fått min tidning hem igen kanske? :D


Tchau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0