16 oktober 2009 - Så himla naaajs :)

    Förstår inte varför jag börjat använda ordet "najs" igen. Var många årsedan det skapades under mina fingrar på tangenterna. Då var det för jag tyckte det lät coolt, nu tycker jag det låter roligt :p

    Har i alla fall precis vaknat - av att någon ringde såklart - efter nästan två timmar grymt skön sömn. Drömde dock att jag blev jättearg på min bror som kom hit och började tjata på mig att göra ditten och datten. Sen drömde jag att jag var påväg till Brasilien med Kajsa, men det var ju såklart inte alls som på riktigt. Det var jätteskumt och Kajsa försökte dra mig igenom passkontrollerna och tanterna blev helt rasande. De började fråga ut oss massa saker på Portugisiska, men ingen av oss fattade vad dem sa. De ville också se mina papper som jag behövde ha för att bevisa att jag skulle ha någonstans att bo och någon som sörjde för mig när jag kom fram. De papprena som jag håller på att fixa inför Johnnys ankomst, alltså. Jag minns att jag i drömmen undrade hur jag hade kommit igenom det där så problemfritt innan. :) Konstigt...

    Men så ringer telefonen och igen är det ett nummer jag inte känner igen, dock inte samma som innan, men ag avvisar i alla fall. Gick in på hitta.se och tittade up det och såg då att telefonen stod på en Henric Larsson i Stockholm. Jag känner ingen sådan. Men han delade numret med en Peggy Larsson, och jag har en ide om vem det kan vara. Men men, hon får tala in ett meddelande eller skicka ett mejl...:p


    Det var riktigt skönt att sova i alla fall, men nu vill jag att Sara ska höra av sig så jag kan förslå pannkakasbak , frukost till henne och lunch/mellanmål för mig ;)


Hej svej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0