15 oktober 2009 - Sara på hemmaplan.

    Har varit med Sara hela dagen! Eller ja, sen hon kom till Åsa vid 18:00. Vi har käkat och spelat spel. Sen glott en hel del på TV då vi båda saknar det inåthelvete mycket! Hon har det ju inte heller TV, så det slutar alltid med att vi sitter och stirrar på den när vi får tillfälle. Hon sitter i ena soffan och jag i andra med TV:n på och varsinn korsordstidning i handen. I dag visade det sig vara samma korsordstidning så vi kunde hjälpa varandra om vi körde fast. Nu var det ju de Buslätta Korsorden vi hade, men ibland kan det bli snurrigt i alla fall. Köper den lättaste tidningen eftersom man känner sig så himla smart när man löser ett dubbelsidigt korsord på typ ca. tio minuter. Att en nioåring hade kunnat göra detsamma är inget man tänker på!

    Så det är i alla fall därför jag uppdaterat så dåligt idag. Har hållit mig hemifrån och har precis gått den korta, bekanta vägen hem nu! Känns lite som "back in the days" när vi bodde här och jag hängde hos henne typ jämt. Eller hon hos mig. Jaja, tiderna förändras som det sjungs om!



Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0