15 oktober 2009 - ....och ännu en morgon

    Drömde en fruktansvärd dröm inatt! Fruktansvärd fast spännande, men när jag vaknade tog det ett tag innan jag kunde förstå att jag inte längre var i den och försöka komma till sans. Till slut fick jag ta mig i nattskjortan och tala om för mig själv att det är över, för det höll på att hända en olycka här...

    Idag är det ju farmors födelsedag. Önskar att jag bodde i Göteborg nu så jag kunde åka hem till henne och fira henne lite. Har inte råd att åka in idag :( Men jag får väl hoppas på att Andreas inte glömmer vad han lovat och att hon ringer upp framåt eftermiddagen.

    Verkar som om min förkylning kanske är på väg tillbaka. Har fortfarande huvudvärk, men halsen känns bättre och det är inte lika snorigt längre. Fast å andra sidan blev det bättre förra gången också, innan det kom tillbaka i form av hostattacker och överfylld näsa, så jag ska inte ropa Hej än! Får avvakta och se (som doktorn alltid säger). Men vi kan ju hoppas i alla fall.

    Börjar få ont i öronen nu igen. Det är inte så konstigt dock. Fick ju veta orsaken sist jag var hos doktorn med det, och det är att jag får vatten i öronen. Detta sker ju endast när jag badar mycket i badkar. Fick det inte nångång under tiden jag var i Brasilien och när Johnny var här, för då hade jag inte tillgång till badkar utan duschade bara. Doktorn sa åt mig att använda öronproppar när jag badar, men det har jag såkart inte gjort. Så då for jag ta att det gör ont och kliar i öronen. Blir det värre får jag väl gå dit och få mig lite Teracortril.
   

Inget meningsfullare än såhär var det hittills.
Ses sen.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0