13 oktober 2009 - Värsta bästa tidfördriv

    Som känt är har ju jag inte så himla mycket att sysselsätta mig med på dagarna, eller kvällarna för den delen, för tillfället. När man har så mycket tid att slå ihjäl hittar man rätt mycket saker som man göra trots att de nödvändigtvis inte är särskilt roliga egentligen. Hade jag haft lite mer planerat så hade jag ju aldrig lagt ner min tid på det. Något jag har funnit är www.king.com som är en spelsajt med massa olika spel och det är gratis att bli medlem! :D



Ett av mina favoritspel är "Dice King". Precis samma som Yatzy!




Det här är också rätt underhållande; Silver Screen!




 Så om ni undrade så vet ni nu vad jag spenderar mina kvällar med att göra. Då jag inte leker fotograf/model på viktig fotografering, som igår var fallet. ;)



    En helt annan sak; Mitt internet är helt marigt! Blir så less på det att jag skulle vilja kasta det hårt, hårt i väggen men jag vet att jag skulle ångra mig efteråt. Så fort jag flyttar datorn litegran och råkar nudda vid modemet så kopplar det ner och man måste starta om det och ibland vägrar det att koppla upp ingen och jag får meddelandet "Inget nätverk" hela tiden. Blir helt galen på det här, men försöker låta bli att klaga för mycket eftersom jag är så väl medveten att om jag inte hade haft det alls, hade mitt liv varit beyond boooring!!



Mitt 3 modem. Bajs är det!


Skön bild va?




Men, Godnatt då ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0