13 oktober 2009 - Lite piggare efter liten nap och middag =)

    Tog mig ett kurerande bad och kröp sedan tillbaka ner i sängen och somnade på en blinkning. Hade sovit i nästan en timme när jag vaknade, helt förvirrad och trots att jag låg och blängde på siffrorna på mobilen kunde jag för allt i världen inte komma fram till hur länge jag hade sovit. Klockan var 16:57 och eftersom jag har lite problem med digitala siffror tog det mig ett bra tag att bestämma mig om klockan var snart 16:00 eller snart 17:00 och om jag inte ens hade somnat än eller sovit så länge jag hade sovit. Jag la ifrån mig mobilen och försökte vakna till lite och tog sedan upp den igen. Då var det ju solklart eftersom klockan då stod på 17:00. Då fanns liksom inga tvivel kvar!

    Nu har jag käkar mat också; Halva burken med gulaschsoppa och en halv hönökaka till det. Hade föredragit Evas bakade, men nu fanns inget sånt. Har druckit upp all min mjölk också, så nu blir det vatten till frukost. Har aldrig varit sådär jätteduktig på att dricka mjölk. Brukade köpa hem ett paket, tog ett glas och en vecka senare fick jag slänga ut det. Därför köper jag aldrig ett stort paket, av vana liksom. Men jag måste lära mig att jag nu faktiskt dricker upp det! Klunkar ju i mig 1 liter på tre röda om ingen sätter stopp!


So long, long, long....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0