13 oktober 2009 - Inte i riktig toppform känner jag..

    Känner för att sova en stund, men det var ju inte jättelängesen jag gick upp så det känns lite tidigt. Har funderat på att kanske sova en liten stund på dagarna om jag är trött, för nu gör det ju egentligen inte så mycket om jag inte kan sova på kvällarna. Har ju inga tider att passa på morgonen i alla fall. Har märkt det att det är riktigt skönt att lägga sig ner en stund mitt på dagen. Måste ju inte somna, men bara ligga och koppla av en liten stund. Gjorde jag jämt den första tiden av graviditeten, men då var jag ju så otroligt trött också. La jag mig ner så tog det inte mer än 5 minuter innan jag sov. Ingen ide att ens försöka ha filmkvällar då inte!

    Det känns riktigt skönt, i alla fall, att jag redan varit och handlat. Fick köpt med mig både mat och mellanmål så jag kommer inte behöva åka ner mer idag. Kanske inte ens imorgon! Tror att soppan jag köpte kan räcka i 4 dagar, så det är ju kanon i så fall! Köpte en stor burk med gulasch och en med bara grönsaker. Brukar inte äta mer än en halv burk/måltid, och med lite bröd till och en clementin till efterätt borde det ju räcka! Köpte även hem mjölk då jag läste att det är bra att dricka/äta mycket mejeriprodukter för att stärka barnets skelett. Det blir nog bra det! :)

   <---- Bra för skelettet :)

Ses sen :D
Tjoflöjt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0